Długi post na nudę, Back to school #1 Kamila

Nie było tu nikogo prawie od 4 miesięcy. I do tego ostatnie paręnaście postów napisała Soffy. No tak to już ze mną jest. Ale mówiłam, że przez wakacje będzie więcej postów? Mówiłam na moim głównym blogu. I spełniam obietnicę, dzisiaj na To co w życiu się przydarzy już wszedł post, ale do tego posta jest potrzebna Wasza pomoc ( ; Postanowiłam co nieco tutaj napisać. Tylko co? Hymmmmmm.... Back to school? To może być całkiem fajny pomysł...  Chcecie zobaczyć moje zeszyty? Mam ich tyle, że ciężko będzie to napisać. Ale czego się nie robi dla wyświetleń. Nie no żart! Ja bardziej myślę tutaj o czytelnikach. Może jakiś zeszyt Ci się spodoba, może go sobie kupisz? No dobrze, światło jako tako jest mogę zrobić zdjęcia.
Od razu ostrzegam będzie tu 46 zdjęć! Naprawdę! Każdy zeszyt ma 2 lub 3 zdjęcia. Nie moja wina. ( ;
Na razie czekam na te zdjęcia. Ale zaraz powinny być. A co Wy na to żeby zrobić RoomTour? Tak! Ja zrobię, ale na głównym blogu. Kurczę, ale to się długo przesyła.....

 Zacznijmy od pierwszego zeszytu. Jest to taki zeszyt należący do "serii" średnio - twardych okładek. Okładka jest sztywniejsza niż zazwyczaj, zrobiona jest z takiego jakby kartoniku. Zeszyty z tej serii mają też różne błyszczące wzorki po wewnętrznej stronie. 
Ten zeszyt jest w takie sukulenty. Z tego co widziałam w Ikei to jest teraz popularny wzór. 
Ma też napis TWISTED MIND i z tego co pamiętam to mind to chyba pamięć. Ale sprawdźmy to!
Acha! Ten napis oznacza zakręcony umysł, coś idealnego dla mnie!
Pod spodem mamy też napis, niestety mało widoczny na zdjęciu


PLANT / PERSONALITY
czyli
rośliny / osobowość
Tak wygląda z tyłu

A tak w środku:

Mamy tu kolejne małe i śliskie sukulenty.

Zeszyt jest w kratkę A5 i ma 96 stron. 

Kolejny zeszyt z tej samej "serii".


Life is a game.
Play it! 
Życie to gra.
Graj w nią!

Bardzo fajny cytat i bardzo fajna okładka ( ;

Środeczek

Tył
Jest to znowu zeszyt z tą średnią okładką, 96 kartkami i w kratkę.

I trzeci, przedostatni zeszyt z tej serii.


Ósmy cud świata
Ja w tym cytacie sensu nie potrafię znaleźć, jakiegoś przesłania. 
Ale zeszyt fajny.

Środek:
Są to takie śliskie kropeczki na jasno niebieskim tle.

I ten zeszyt ma też napis z tyłu: 


Dziewiąty też
No spoko
I zeszyt ma tradycyjnie 96 kartek w kratkę.

Ostatni zeszyt z tej serii. Ufff.

Zwykły czarny zeszyt.
Nie no żartuję.

Feel better
Run faster
Be strong

Czuj się lepiej
Biegaj szybciej
Bądź silny.

No powiem Wam, że mocne. ( ;
Ale zeszyt jak i cytat bardzo fajny.

Środek jest w śliskie gwiazdeczki na granatowym tle.

I tył:

Be yourself
Bądź sobą.

96 kartek w kratkę ( ;


Teraz porzućmy tą "serię".
Czas na coś innego
Zeszyt z serii Rainbow
Always rainbow in my heart
Zawsze tęczą w moim sercu.

Czy to nie brzmi cudownie?

Tak wygląda zeszyt z tyłu:
Ma on 80 kartek w kratkę i jest w cienkiej, śliskiej okładce.

Z tej serii w sklepie było też parę innych zeszytów, ale ja zdecydowałam się na ten.

Kolejny zeszyt, tym razem nie mam pojęcia co do za seria w sklepie nie było innego podobnego zeszytu.
Jest on troszkę pokiereszowany przez życie, ale wszystkich trzeba tolerować ( ;
Lekko wygięta okładka przez klientów ale to nie szkodzi. 

Zeszyt z tyłu i  przodu wygląda identycznie:
80 kartek w kratkę, miękka, śliska okładka.

Teraz może urocza seria Pastel Sky.
Pierwszy zeszyt z tej serii wygląda tak:

Jest w naprawdę ładnym odcieniu różu z lodem arbuzem, który swoją drogą jest bardzo dobry. A pestki są z czekolady. Mniam!
Enjoy
every day of
your life

Ciesz się
każdego dnia z 
twojego życia

Jak widać zeszyt piękny jak i napis na nim. (;

I tu mamy tył
80 kartek w kratkę, miękka i śliska okładka.

Kolejnym zeszytem z tej serii jest zeszyt w parasolki, jest om bardziej w przybrudzonym różu.
Never let go
of your
dreams

Nigdy nie opuszcaj
swoich
marzeń

Taki sympatyczny zeszyt ( ;

80 kartek w linię, miękka i śliska okładka.

Teraz przyszedł czas na serię Boho geomeric.
Jeśli chodzi o słowo Boho to jest to nazwa takiego stylu... Indiańskiego?Znalezione obrazy dla zapytania styl boho

 Znalezione obrazy dla zapytania bohoZnalezione obrazy dla zapytania boho tumblr

Zdjęcia pochodzą z Grafiki Google.
Jeśli chodzi o ten styl od zawsze mi się podobał, tylko nie wiedziałam jak go nazwać, jeśli ktoś też tak miał to przychodzę z pomocą BOHO.

Ale wróćmy do zeszytu:
Be wild
Bądź dziki.

Zeszyt bardzo mi się podoba ( ;
80 kartek w kratkę, miękka i śliska okładka.

Skoro już jesteśmy w stylu boho to wydaje mi się, że ten zeszyt jest pod ten styl podpięty, a przy okazji jest on chyba z serii hipster.

Tak wygląda tył i jest tu właśnie napisane Glitter hipster.


80 kartek w linię, miękka i śliska okładka.

Do serii hipster zaliczmy ten zeszyt:

Fabulous
Fantastyczny

Zeszyt z miasta ( ;

Tył:

Kolejny zeszyt też ma grafikę miasta. Jest w taką szachownicę, niektóre kwadraciki są śliskie i w brązach, a reszta jest czarno-biała i matowa.
City 
Crowd

Miejski
Tłum

Zeszyt jest super w dotyku ( ;

I tył:
Zeszyt ma 60 kartek w kratkę i miękką  matowo, śliską okładkę.

Ten zeszyt ma też kolorową wewnętrzną stronę okładki

Kolejnym zeszytem z matowa okładką i kolorowym środkiem jest ten:
Ten zeszyt widziałam tylko w jednej sztuce, niestety bo jest prześliczny.
Super Girl
Super dziewczyny ( ;
               Z tyłu wygląda tak:                                       A boku tak:                       
Ma on 60 kartek w kratkę i miękką, matową okładkę.

Ostatnim zeszytem z matową okładką i kolorowym środkiem jest taki z Los Angeles:
Jeśli chodzi o napisy i te paski to są śliskie. 
Z tyłu:                                                    Z boku:

Zeszyt tradycyjnie ma 60 kartek w kratkę.

I już ostatnie dwa zeszyty! Z serii neonowej
Zacznijmy może od niebieskiego.
 Zeszyt jest bardzo fajny, w tamtym roku miałam dwa neonowe do polskiego.

I ostatni zeszyt! Nareszcie ( ;



Zeszyty mają po 60 stron i niebieski jest w kratkę, a różowy w linię ( ;


Oj ile ja to pisałam! Mam nadzieję, że Wam się spodoba. To ja idę pisać kolejnego posta.

Pa, pa Kamila

Komentarze

  1. Ja wprost ubustwiam serie Back to school :) A jeszcze bardziej same zakupy przed szkolne. Im więcej oglądam te szkolne przybory tym bardziej zachciewa mi się już wracać do szkoły ;) A im ładniejsze i nietypowe tym lepiej :) Oczywiście post bardzo ciekawy. Kiedy wrócę do domu może sama napiszę podobnego posta :) Mam już kilka rzeczy do szkoły, w tym właśnie zeszyty, ale największe zakupy dopiero przede mną. Na szczęście... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie, przypomniałaś mi o szkole :<<
    Hahaha :D
    No, chciałabym jeszcze z miesiąc wakacji ;D
    Lubię wszelkie Back to school, możliwe, że u siebie też zrobię taki post :)

    Nie wiiem czy mówiłam już wcześniej, ale poleciłam Cię u mnie!
    motekkotka5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale, ale... Ale ja do LA chciałam polecieć, a nie mam takiej możliwości... ;( Moje marzenia legną w gruzach... Ale, nie, nie! W LA zawsze mogę być... w myślach, ale to nie to samo... Ehh, odliczamy już te 10 miesięcy do kolejnych wakacji?
    Ja też już po zakupach, mimo, że tę serię nie za bardzo lubię, to chyba raz zrobię, ale jakiś bardzo atrakcyjnych rzeczy to nie mam. Ale zawsze coś! I wreszcie napiszę o C... (ciiii!!!!!!)!!! Tak szybko te wakacje przeleciały, jak z bicza... A ja tak bardzo bym już chciała iść na basen czy do kina jeszcze jeden raz w te wakacje...
    No to... do zobaczenia...
    ...na Snapchacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten z parasolkami śliczny <3 Tak samo jak ten z miastem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

25 listopada - światowy dzień pluszowego misia!

Zwierzogród - Film tygodnia

Seria tygodnia #1 Kapusta