Seria miesiąca - "Pegaz" #Soffy

Hejka!

Ostatnio przeczytałam cudowną serię "Pegaz" i od razu się w niej zakochałam ❤❤❤ :D
Przeczytałam pierwsze pięć części i czekam na szóstą :)

Od kiedy przeczytałam pierwszą część "Pegaza" stała się to moja ulubiona seria. (Zaraz po niej są "Skrzydła Ognia:))

Kto wie, być może te książki też przyczyniły się do tego, że w ostatnim czasie tak bardzo pokochałam konie :)
Ok. Tak jak zawsze na początek krótki opis serii.

"W dniu, w którym na dachu domu trzynastoletniej Emily ląduje Pegaz życie dziewczynki zmienia się w mityczną opowieść. Imponujące bitwy, szaleńcze pościgi, urzekające podniebne podróże na grzbiecie skrzydlatego wierzchowca i wreszcie akt najwyższego poświęcenia, aby uratować Olimp, nim przepadnie na zawsze..."

Czy Emily da radę stawić czoło niebezpieczeństwu?
Czy mimo wielu przeciwności da radę ocalić Olimp?
I Czy będzie gotowa poświęcić wszystko,
 by ratować wszystkich i wszystko na czym jej zależy?

Na te pytania znajdziecie odpowiedź w tych właśnie książkach z serii "Pegaz". 

Jest to książka idealna dla miłośników zwierząt, mitologii i fantasy. 

Autorką tej wspaniałej serii książek jest Kate O'hearn.

A tutaj zdjęcia tych książek:

Znalezione obrazy dla zapytania pegaz ogien zycia
Część pierwsza - Ogień życia


Znalezione obrazy dla zapytania pegaz ogien zycia
Część druga - Walka o Olimp


Znalezione obrazy dla zapytania pegaz ogien zycia
Część trzecia - Nowi olimpijczycy


Znalezione obrazy dla zapytania pegaz początki olimpu
Część czwarta - Początki Olimpu


Znalezione obrazy dla zapytania pegaz początki olimpu
Część piąta - Olimp w stanie wojny


I szósta najnowsza część:

Znalezione obrazy dla zapytania pegaz zmierzch olimpu
Część szósta - Zmierzch Olimpu

Jak ja kocham tą serię! Dlaczego nie może być więcej tych książek. Ta szósta część wyszła jakiś tydzień temu więc jak ma być siódma to pewnie najszybciej za rok. To chyba będą pierwsze książki, które przeczytam po raz drugi ;)

Co tu więcej mówić (czy raczej pisać ;))?  
Od 1 kwietnia do 31 kwietnia NAJLEPSZĄ serią miesiąca zostaje "Pegaz" :D

To tyle na dziś. Jeszcze raz baaaaardzo zachęcam do przeczytania tych książek, bo są na prawdę wspaniałe :)

A. Jeszcze jedno. Tak jak na moim drugim blogu na koniec każdego posta będzie przynajmniej jedno zdjęcie konia na poprawę humoru :)





 Papatki
Soffy :)




Komentarze

  1. Naprawdę fajna ta nazwa, Soffy! Jak to Kamila mówiła - nie można się utożsamiać z kimś innym, ale ja sobie obiecuję, że kiedyś tą Emmą zostanę. :) Pegazy są piękne, lubię mityczne stworzenia, możliwe, że się skuszę do lektury tej powieści fantasy, ostatnia zapowiada się wizualnie pięknie <3 To bardzo Ci życzę, byś takie znakomite książki ciągle wokół siebie miała, nie tak, jak ja mam - że mało która mi pasuje. ;)
    Konie pod koniec posta są śliczne <3
    Pozdrawiam, czemu Cię nie było w szkole? :0
    Życzę udanego popołudnia, wpadniesz do mnie?
    Emma/Helena ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super blog!

    Te książki wydają się być całkiem fajne, nawet chyba gdzieś je widziałam :D

    Polecam Cię u mnie!

    Chamska reklama niżej:


    motekkotka5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

25 listopada - światowy dzień pluszowego misia!

Zwierzogród - Film tygodnia

Seria tygodnia #1 Kapusta